Zwroty za odrzucone wnioski

Jeśli Twój wniosek zostanie odrzucony przez Home Office ze statusem „Travel Not Authorised”, zwrócimy Ci uiszczoną opłatę manipulacyjną w ramach naszej gwarancji zwrotu pieniędzy, o ile złożysz wniosek o zwrot pieniędzy za pośrednictwem poczty elektronicznej. W sporadycznych przypadkach, gdy Home Office lub UKVI unieważni zatwierdzenie ETA, nie jesteśmy w stanie dokonać zwrotu pieniędzy i zdecydowanie zalecamy potwierdzenie ETA przed odprawą lub rezerwacją lotu do Wielkiej Brytanii. Ponieważ jesteśmy prywatną firmą i nie jesteśmy powiązani z podmiotami rządowymi, podkreślamy, że decyzje o przyjęciu do Wielkiej Brytanii są podejmowane według wyłącznego uznania Home Office.

Zwroty kosztów w innych okolicznościach

Jeśli Twoja aplikacja nie została odrzucona, ale nadal chciałbyś poprosić o zwrot pieniędzy z innego powodu, skontaktuj się z nami. Bierzemy pod uwagę wyjątkowe okoliczności, jeśli wydarzy się coś, na co nie masz wpływu, i rozważymy zwrot kosztów w poszczególnych przypadkach. Prosimy o przesłanie prośby na adres support@uk-eta.com.

Dodatkowe opłaty poza naszą kontrolą

Nasz zwrot opłaty za usługę obejmuje opłaty zapłacone nam bezpośrednio za przetworzenie wniosku i niestety nie obejmuje żadnych opłat stron trzecich, które możesz ponieść, takich jak opłaty za kartę kredytową / debetową lub opłaty od innych stron zaangażowanych w przetwarzanie płatności.

Waluta

Zwroty są zawsze dokonywane w tej samej walucie, co pierwotna płatność. Kurs wymiany jest ustalany przez operatora karty kredytowej/debetowej. Niestety nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek różnice w kwotach zwrotów wynikające z wahań kursów walut lub opłat za wymianę pobieranych przez dostawcę karty.

Przetwarzanie zwrotów

Wszelkie przetworzone zwroty zostaną przelane na konto karty użytej do pierwotnego zakupu. Ma to na celu ochronę bezpieczeństwa użytkownika i zapobieganie kradzieży, utracie lub oszustwu. Aby zażądać od nas zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej, podając następujące informacje:

  • Pełna nazwa;
  • Powód żądania zwrotu pieniędzy;
  • Adres e-mail powiązany z pierwotnym zakupem;
  • Ostatnie cztery (4) cyfry karty kredytowej użytej do dokonania zakupu.

Zwrot zostanie przelany na konto karty debetowej/kredytowej w ciągu 24 godzin, a po zaakceptowaniu zwrotu przez bank, zwrot pojawi się na wyciągu w ciągu 3-5 dni roboczych.

Jeśli powód żądania zwrotu nie został wymieniony tutaj lub jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące zwrotów, skontaktuj się z nami.